21 Mayıs 2011 Cumartesi

Dr. Siyami Ersek Göğüs Kalp ve Damar Cerrahisi Eğitim ve Araştırma Hastanesi Randevu Alma

iletişim bilgileri ve hakkında detaylı bilgileri aşağıda bulabilirsiniz.

Hastane Adı:
Dr. Siyami Ersek Göğüs Kalp ve Damar Cerrahisi Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Telefon:
444 52 57

Faks:
(0216) 418 33 17

Adres:
Tıbbiye Caddesi Haydarpaşa

İl:
İstanbul

İlçe:
Üsküdar

Web Adres:
www.siyamiersek.gov.tr

Dr. Siyami Ersek Göğüs Kalp ve Damar Cerrahisi Eğitim ve Araştırma Hastanesi Randevu Alma

Randevu almak için aşağıdaki internet adresini ve telefon numarasını kullanabilirsiniz.

Online Randevu :
www.siyamiersek.gov.tr

Randevu Telefon :
444 52 57

Dr. Siyami Ersek Göğüs Kalp ve Damar Cerrahisi Eğitim ve Araştırma Hastanesi randevu sistemi hakkındaki görüşlerinizi veya takıldığınız kısımları aşağıda yorum olarak belirtebilirsiniz.

Dr. Siyami Ersek Göğüs Kalp ve Damar Cerrahisi Eğitim ve Araştırma Hastanesi Randevu Alma

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder