25 Mayıs 2011 Çarşamba

En güzel facebook sözleri

svgface En güzel facebook sözleri

Hayatım boyunca her zaman için tüketmekten çok üretmekten yana oldum ve yine olmaya devam ediyorum. Normal şartlarda insanlar kopyala yapıştır yapmayı ve başkalarının sözlerinden alıntı yapmayı marifiet sanarlar. Fakat ben daha derinlemesine inerek başkalarından alıntılar yapmak yerine, kendi duygu ve düşüncelerimi yansıtan sözleri kendim üretmeyi doğru bulmaktayım. İşte bu doğrultuda siz sevgilerimle.net kullanıcılarının üzerinde paylaşabileceği en güzel ‘ ni üretmeye ve sizlere ulaştırmaya çalışacağım.

Sizlerinde kendinize ait ‘ niz var ise konu altına yorum yaparak diğer ziyaretçiler ile paylaşabilirsiniz.

”En nihayetinde büyğü büyük yapan bir tek duruşu ve yaşı değildir aslında; büyüksen derdin de büyük olur, tasan da, yalnızlığında ”

“Hadi önceden ”orospuluk” ve ”Pezvenklik” bir nevi meslekti azda olsa sagyımız vardı, şimdi hobi niyetine yapılan pezevenklikliğe sermaye olan orospuya ne demeli ?”

Söz sahibi : facebook.com/sarget

Facebook ile ilgili paylaşımlarımız dahada güncel hale getirilecektir. svgface En güzel facebook sözleri


En güzel facebook sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder