25 Mart 2011 Cuma

Sibel Can Yeni Albümü Seyyah 2011

Sibel Can ’ ın yeni albümü Seyyah 2011 Önümüzdeki hafta müzik marketlerideki yerini alacak. Albüm çıkmadan şimdiden çok konuşulmaya başladı. Bizde siz değerli ziyaretçilerimizi bilgilendirelim istedik.


Sibel Can Seyyah albümünde yer alacak olan şarkılar şöyle


1- Bize Üzüldüm
(söz-müzik: Sinan Akçıl)
2- Son Vapur
(söz-müzik: Soner Sarıkabadayı)
3- Ne Olursun
(söz-müzik: Sinan Akçıl)
4- Yok Yok
(söz-müzik: Sinan Akçıl)
5- Beyaz Sayfa
(söz-müzik: Sezen Aksu)
6- Eloglu
(söz-müzik: Gülşah Tütüncü)
7- Yarası Yokmu?
(söz-müzik: Soner Sarıkabadayı)
8- Sebeb?
(söz-müzik: Nazan Öncel)
9- Suistimal
(söz-müzik: Gülşen)
10- Hancer
(söz-müzik: Kenan Doğulu)
11- Seyyah
(söz: Deniz Erten müzik: Volga Tamöz)
12- Mucize
(söz: Ulaş Ay müzik: Bülent Özdemir)


Sibel Can Seyyah Şarkı Sözleri
Sızlar acın yüreğine
Vurur sancın dileğine
Kaçsan nereye kadar
Kimse sevemez yerine

Dön bak yarınlarına
Mutsuz yarınlarına
Artık Dokunamam ki
Yalan Değmiş Tenine




Günanlar, yanına aldığın ahlar,
Hatalar ve sevdalar gibi gezer durur çünkü seyyahlar.
Yasaklar, kalbinde süslü tuzaklar,
Canıma yakıyor acının içinde kapanmaz saklasan da simsiyahlar.


Sibel Can Bize Üzüldüm Şarkı Sözleri
Anladım şimdi
Dünyanın rengini
Sensiz soluk
Sensiz donuk


Dönmüyor sanki
Bir derdim varken
İkincisi çok
Çözüm belli aslında
O da sende yok


Aman aman zaman
dedikleri yalan…
Buna üzüldüm
biraz önce
Bize üzüldüm
biraz önce




Sibel Can Yeni Albümü Seyyah 2011

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder