30 Mart 2011 Çarşamba

Sefa Topsakal Rüzgar Aldım Şarkısı

Doktor şarkısı ile internet ortamında tık rekoru kıran Sefa Topsakal yeni albümü Doktor’u çıkardı.Albümde’ki Rüzgar Aldım ile çıkış yapan Sefa Topsakal mütavazi duruşu ile dikkat çekiyor.
Rüzgar Aldım Şarkısı Sözü
Ben sustuğum an felaketin başlar
Bir sessiz fırtına sarar her yanını
Ayrılığın ayak sesini duyarsın
Yaklaştıkça acıtır durur canını


Pişmanlıklar görüyorum gözlerinde
Masum değilsin beyazında leke
Habersizce giderim olsam yerinde
Başka bir koku var artık teninde


Rüzgâr aldım sallanıyorum
Ah yine efkârlanıyorum
Sen ne söylersen söyle canım
Ben masaldan anlamıyorum
Rüzgar aldım sallanıyorum
Ah yine efkârlanıyorum
Sen ne söylersen söyle canım
Ben masaldan anlamıyorum

Sefa Topsakal Rüzgar Aldım Şarkısı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder