29 Mart 2011 Salı

2 Ayda yirmi kilo verdiren diyet programı

”2 ayda yirmi kilo verdiren ” başlığı sizlere biraz iddaalı ve kaba tabir ile ”sallamasyon” gibi gelebilir. Sizleri temin ederim ki sevgilerimle.net üzerinde bulunan 2000+ konu üzerinde belkide en gerçekçi ve gerçeği yansıtan konu bu olacaktır. Yazmış olduğum başlığı siz kendinize göre ”” veya ”iki haftada 5 kilo verdiren diyet” olarakta değiştirebilirsiniz.

Yaklaşık olarak 5 yıl önce aşırı kilolarımdan şikayetim sebebi ile bir tavsiye üzerine dünyaca ünlü akupunktur uzmanı Dr. ”” nun kapısını çaldım. 2 aylık akupunktur tedavisi ve düzenli beslenmenin ardından tam tamına ” 23” kilo verdim. Hatta hiçunutmam şöyle bir anım vardır. Tedaviye başlamadan önce herkes gibi bende baskül ün üzerindeki yerimi aldım. Aynı gün benimle tedaviye başlayan bir bayan arkadaş vardı. Baskülün üzerine çıktığım gün oda oradaydı ve şeklimi şemalimi kilomu biliyordu. Aradan 2 ay geçtikten sonra bu arkadaş ile yeniden karşı karşıya geldik ve şu kadarını söyleyeyim bu arkadaş adeta ”şoka” girdi ve on dakika kendine gelemedi.

Şimdi konumuza dönecek olursak eminim bana şu soruyu soruyorsunuzdur ” hani nerde bu 2 ayda 20 kilo verdiren diyet”.

Meraklarınızı gidereyim;

İlerleyen dönemlerde aşırı derecede bilgisayar bağımlılığım (mesleğim gereği) ve tembelliğim yüzünden yavaş yavaş kış aylarında kilo almaya başladım. Hemen hemen her kış ayında kilo aldım diyebiliriz. Fakat artık formülü bulmuştum dilediğim zaman dilediğim kadar kilo verebiliyordum. Geçen iki sene boyunca bu uygulamam oldukça başarılı oldu ve formumu korumayı başardım. Bu sene üçüncü senem kış aylarının sona ermesinden sonra bahar havasının yerleşimi ile birlikte kendimi yavaş yavaş dışarıya atmaya ve aşırı kilolardan arınmaya başladım.

Size vereceğim bu teknikte şugün şunu yiyin bugün bunu yiyin gibisinden maddeler bulunmuyor.

İki ay zarfında bize en çok yardımı dokunacak olan madde hiç kuşku yokki ”su” dur. Herkes bunu der biliyorum su çok faydalıdır yağları yakmaya yarar. Eyvallah bunda hem fikiriz ama unutulan birşey var, fazla su içmek bize en basitinden tuvalet ihtiyacı kazandırır. Şahsen ben kış aylarında aşırı çay tüketimi yaptığım için (özelliklede şekersiz içtiğimden dolayı) pek su ihtiyacı duymuyorum ve bu nedenlede öyle aşırı bir tuvalet ihtiyacım ortaya çıkmıyor. Hal böyle olunca ise oturduğumuz yerde saplanıp kalıyoruz en ufak bir hareket olmuyor ve vücut iyice tembelliğe alışıyor. Bu yazımı yazarken bile en az iki defa lavaboya uğramışlığım vardır. Dr. Murat Topoğlu ‘ nun bana verdiği tüyo ya gelecek olursak. Tuvalete çıktığınız vakit ”idrar” ınız muhakkak açık renkte gelmek zorunda. Ne kadar açık renkte gelirse bilinki vücudunuz o kadar yağ yakmakta, tam tersi durum söz konusu olduğunda yani koyu gelmeye başladığında ise vücudunuz yağ depolamaya başladı demektir. Su içerken en çok dikkat edilmesi gereken konu suyun nasıl ve neyle içileceğidir. Diyet yaparken suyumuzu muhakkak 1,5 litrelik plastik şişeden içmeliyiz. Bakın tekrar ediyorum özellikle plastik şişeden içmeliyiz. Bu konuda oldukça takıntılıyım çünkü bizzat denedim ve şahit oldum. Cam şişeden buz gibi suyu içmek çok can alıcı olsa dahi içimi plastik şişe kadar rahat ve akıcı değildir. Sürekli bardaktan su içmeye çalıştığınız vakit ise sizi tıkayacak ve içerken zorlanacaksınız. 1,5 Litrelik bir şişeyi kendinize ölçü olarak alabilir ve en kısa sürede tüketmek için başucunuza koyabilirsiniz. Canınız su içmek istemeyebilir ama içeceksiniz başka bir alternatifiniz bulunmuyor.2 aylık mızın ikini önemli maddesi ”yoğurt”. Sizleri bilmem ama ben yoğuda bayılırım, belkide kolay kilo vememin en büyük sebebide yoğurt yemekten bıkmayışımdır. Yine dr. Murat Topoğlu ‘ ndan bir alıntı yapacak olursak ”Yiyebiliyorsan günde 1 kilo yoğurt ye ” . Yoğurt deyip geçmeyin lütfen, açlık hissi duyduğunuz vakit bir kaşık buz gibi bir yoğurt aldığınız zaman içiniz ferahlıyacak ve en az 2 saatlik bir süreç boyunca yemek ihtiyacınızı ertelemiş olacaksınız.Diyet programımızın üçüncü maddesini ise kurutulmuş ekmek ” etimek ” oluşturuyor. Daha bugün 1 koli aldım sanırım içinde 12 tane bulunuyor. Buda bana nerden bakarsanız 15 günden fazla yeter ( tabi ev hali salça olmazsa eğer ). Kurutulmuş ekmek ”etimek” sindirmesi çok kolaydır. Hamur özelliğini yitirdiği için midemize oturup kalma gibi bir derdi yokturdur. Kurutulduğu için ağzımıza attığımız vakit kolaylıkla dağılmakta ve küçücük parçalara bölünmekte bu sebeplede sindirimi bir hayli kolay olmaktadır.Diyet programımızın dördüncü maddesinde ise yardımcı silahlarımızdan bahsetmek istiyorum. Yardımcı silahlarımız nedir ? Her dakika yanımızda yoğurt veya etimek bulunduramayacağımız için bu gibi durumlarda devreye ”grisini”, ”çubuk kraker”, ”leblebi”, ”eti form” gibi ürünler girmektedir. Açlık hissi bizde uyanmaya başladığı vakit kendimizi kandırmak için küçük çaplı yardımcı silah operasyonu yapabiliriz ( aşırıya kaçmadan).2 Aylık diyet programımızda yemek alışkanlığımızıda mümkün olduğu kadar düzene sokmak zorundayız. Yukarıda yazdığım maddeler sizlerin düzenli bir öğüne kavuşabilmesi içindir. Kilo alanların büyük bir bölümü hatta tamamına yakını ”aşırı derece hareketsizlik” ve ”öğün dengesizliği”nden kaynaklanmaktadır.Diyet programımızın en büyük silahlarından ve sırlarından bir taneside şudur. ”Kendinizi yürütün” evet arkadaşlar sizlere aşırı spor yapın deliler gibi koşun, koşu bantlarına çıkın vs demiyorum. Sadece bazı alışkanlıklarınızı değiştirin, şayet otobüs yolculuğu yapıyorsanız hergün bir önceki durakta inmeye çalışın, minibüs ile seyahat ediyorsanız evinizin kapısının önünde inmeyi beklemeyin biraz geride indirmesini isteyin. Aracınızla seyahat ediyorsanız arada bir diğer toplu araçları deneyin.

Bu yukarı da vermiş olduğum tavsiyeleri gözardı etmez ve düzenli bir şekilde uygulamaya koyarsanız emin olun kazançlı çıkacaksınız. Bu yazıda  maksimum 1000 kişilik ziyaretçi kazancımdan başka bir kazancım olmayacaktır. Sizlere herhangi bir ürün veya program satmaya çalışmıyorum veya doktorlukta taslamıyorum. Yukarıdaki yöntemi kullanarak 2 ay gibi bir süre içerisinde tam tamına 23 kilo verdim ve inşallah bu senede yine bu programa sadık kalarak kilo vermek istiyorum. Bugün günlerden 29 Mart iki ay sonra yani haziran ayı başında yeni kilom ile sizlerle görüşmeyi umut ediyorum.

Kendinizi ne kadar şartlandırır ve kendinizle zıtlaşırsanız emin olun o kadar başarılı olursunuz.

2 Ayda yirmi kilo verdiren diyet programı

1 yorum: