15 Ağustos 2011 Pazartesi

İzmir Tepecik Eğitim ve Araştırma Hastanesi Randevu Alma

iletişim bilgileri ve hakkında detaylı bilgileri aşağıda bulabilirsiniz.

Hastane Adı:
İzmir Tepecik Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Telefon:
(0232) 469 69 69

Faks:
(0232) 433 07 56

Adres:
Gaziler Caddesi No: 468

İl:
İzmir

İlçe:
Yenişehir

Web Adres:
www.tepecikhastanesi.gov.tr

İzmir Tepecik Eğitim ve Araştırma Hastanesi Randevu Alma

Randevu almak için aşağıdaki internet adresini ve telefon numarasını kullanabilirsiniz.

Online Randevu :
www.tepecikhastanesi.gov.tr

Randevu Telefon :
(0232) 469 69 69

İzmir Tepecik Eğitim ve Araştırma Hastanesi randevu sistemi hakkındaki görüşlerinizi veya takıldığınız kısımları aşağıda yorum olarak belirtebilirsiniz.


İzmir Tepecik Eğitim ve Araştırma Hastanesi Randevu Alma

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder