25 Şubat 2012 Cumartesi

İstanbulu tanıyalım tanıtalım

Asya ile Avrupa' yı bir birine bağlayan metrapol burası İSTANBUL. 29 Mayıs 1453 tarihinde Fatih Sultan Mehmet tarafından osmanlıya armağan edilen bu güzel essiz şehir.
Bir istanbul lu olarak bu güzel şehri ne kadar tanıyorsunuz tarihi ve turistik yerlerini ne kadar biliyorsunuz ?
Bir istanbul ' lu olarak açık yüreklilikle söyleyebilirim ki taş çatlasın % 20 30 unu biliyorsunuz. Bunu nerden mi biliyorum ? Çünkü bende eski bir istanbulluyum ve ne yazık ki benim de istanbula karşı olan bilgim bu rakamların üzerine çıkmaz.

Durum vaziyet böyle iken bu şekilde gitmeyeceğini düşünerek internette bir araştırma yaptım ve istanbul tanıtımı yapan web sitelerini inceledim. İçlerinden bir tanesi oldukça dikkatimi çekti bu web sitesinde videolu istanbul tanıtımı yapılmakta. Evet gerçekten hiç üşenmemişler yorulmamışlar ve istanbul tanıtım sitesi yaparak bizlere ücretsiz olarak sunmuşlar. Bu sitenin adresi http://www.iamistanbul.tv adından da anlaşılacağı üzere sadece yerli kullanıcılara değil yabancı turistlerede hizmet etmektedir.

Böylesine güzel bir projeye destek çıkmak ve istanbul ' u detayıl bir şekilde öğrenmek isterseniz mutlaka ama mutlaka ziyaret etmelisiniz.

1 yorum:

  1. Paylaşımlarınızı yakından takip etmekte ve çok beğenmekteyim . Zincir Perde olarak

    paylaşımlarınızın devamını bekleriz .

    YanıtlaSil