9 Nisan 2011 Cumartesi

spor aletl3ri kişisel bakım beslenm3

Spor maratonu başladı, ama bu maraton öyle 3 bin 5 bin metre koşulan maratonlardan değil. Bu

Spor yaptığım dönemlerde en sık kullandığım alet daha doğrusu çalışma sehpası ''bench Press''


maratonun adı maratonu : ). Yaklaşık olarak 1 ay sürecek olan spor aletl3ri kişisel bakım beslenm3 seo maratonunda maratona katılan yarışmacılar ilgili ”spor aletl3ri kişisel bakım beslenm3” maraton kelimesinde google da ilk sırada yer almak için mücadele verecekler.

Eskiden oldukça fazla spor ile haşir neşir olmam sebebi ile bu yarışma konusu tam bana göre diyebiliriz aslında. Kişisel Bakım ‘ ı ihmal etmediğim ve kendime fazlasıyla baktığım dönemlerde spor aletleri ile fazlası ile haşir neşirdim.  Tabi sadece spor yapmak ile olmaz, sağlıklı ve zinde olabilmek için her zaman dengeli beslenme ‘ ye özen göstermelisiniz.




Kişisel bakım i ihmal etmediğim spor aletleri ile düzenli spor yaptığım ve dengeli beslenme ye özen gösterdiğim zamanlardan geriye sadece anılar kaldı. Şimdide benim efe ile arada bir spor yapıyoruz, o geceleri manita peşine kaçıyor ben ise sokaklardan onu topluyorum : ) Bu arada efe benim köpeğim oluyor. Cinsi alabai ( alabay ).


Her neyse konuyu fazla dağıtmayalım spor aletl3ri kişisel bakım beslenm3 maratonu an itibari ile başlamış durumda. spor aletl3ri kişisel bakım beslenm3 maratonuna katılan tüm arkadaşlara başarılar dilerim.


spor aletl3ri kişisel bakım beslenm3 google sonuçlarına kolayca gözatabilirsiniz.

spor aletl3ri kişisel bakım beslenm3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder