6 Nisan 2011 Çarşamba

Ehliyet çeyrek altın oturma grupları r10ramsessseohocasi

yarışması hakkında birşeyler yazıp çizmeninv akti geldi sanırım.

ilk öncelikle sizlere konusunda uzun bir zaman önce yaşamış olduğum bir anımı anlatmak istiyorum. Yakın çevrem bilir yaşımın kemale ermesine rağmen halen motorlu araçlara karşı bir antipatim söz konusudur ve şüphesiz ki bunun en büyük sebebi babamdır.

Yorucu ve yıpratıcı çocukluk ardındanda yetişkinlik döneminden sonra kendimi hayatla birebir mücadelenin içinde bulmuş olduğumdan ötürü pek araba hevesim olmadı. Ailede araç kullanan da olmadığı için daha doğrusu o zamanlar belediye otobüsüne bile binmek bizler için lükse kaçtığından ötürü böyle bir durum oluştu bende.

Neyse uzun bir aradan sonra kötü mötü bir araç sahibi olduk. 1993 model aslan görünümlü doğan. Bütün bu olumsuz şartlara rağmen o zamanın

ehliyet Ehliyet çeyrek altın oturma grupları r10ramsessseohocasiTrafik canavarında bile ehliyet var

parası ile 3500 TL cebimden vererek aracın alınmasına katkıda bulundum ( helali hoş olsun.). Her neyse araçta hazır alınmış belki ilerleyen zamanlarda lazım olur bir ehliyet sahibi olalım derken tanıdık bir ehliyet kursuna yazılı verdik. Tabi tanıdık kurs olmasının en büyük nedeni sadece sınavlara girmeme yardımcı olacakları içindi. Neyse gel zaman git zaman derken bizim ehliyet sınavı yaklaştı, dedik bari birde direksiyona ısınalım. Bir akşam üstü kalabalık bir ortamda babamızdan ricada bulunduk, dedik şöyledir böyledir lütfedipte aracın anahtarını ve ruhsatı verirsen bir arkadaş direksiyon konusunda yardımcı olacak. ( o arkadaşıda babam benden çok daha iyi tanır çok yakınımızdır. ) Yok efendim olmaz, dedim hayırdır niçin olmaz ? Neymiş ehliyet sahibi olmadan araca binemezmişim. Peki dedim nasıl ehliyet sahibi olucam ? Hiç oralı olmadı mırın kırın etti bende araç kullanmamaya tövbe ettim. O gün bugündür direksiyon sınavı hariç tövbemi bozmuş değilim. O sinirim ile birlikte o dönem ve önümüzdeki 3 dönem daha ehliyet sınavına girmedim 5 nci hakkımda hem kurs sahibi hemde arkadaşların yoğun baskısı sonucu sınava girip kazandım. 1 ay içerisinde gerçekleştirilen direksiyon sınavına girerek direksiyon sınavınıda kazandım ve o günün üzerinden 6 yıldan fazla oldu ben halen gidip Trafik Şube Müdürlüğünden ehliyeti çıkartmadım.

Çoğu kimse derki sen delisin. İster delilik olsun siter başka birşey. Bildiğim tek birşey var insanın o anda hem kalbi hemde umudu kırılırsa zoka yutturayım ehliyetinede, direksiyonunada arabasınada.

hakkında söyleyecek pek birşey yok. Aslında yok değil varolması lazım, her hafta sonu annem zorla 125 TL istemekte, neden

ceyrek altin Ehliyet çeyrek altın oturma grupları r10ramsessseohocasiÇeyrek Altın ( 116 TL )

istiyorsun diye sorduğumda ise çeyrek altın biriktiyorum demekte. Bakalım küpü kaç yüzyıl sonra çeyrek altınlarla dolduracağız icon smile Ehliyet çeyrek altın oturma grupları r10ramsessseohocasi ) Bu arada ne kadar pahalı olmuş çeyrek altın. Yukarıda bahsettiğim ehliyet konusunun geçtiği dönemlerde 35 ila 45 lira arası birşeydi yanılmıyorsam. Çok çabuk büyümüş kerâta icon smile Ehliyet çeyrek altın oturma grupları r10ramsessseohocasi )

için şimdilik birşeyler yazmıycam. Zaten sitemizin dekorasyon bölümünde gerek istikbal olsun gerek bellona ve gerekse diğer ünlü mobilya üreticileri ( ipek, kelebek, çilek vb. ) ‘ ne ait oturma grupları bulunmakta. Onları inceleyip nasıl birşey olduğu hakkında fikir sahibi olabilirsiniz icon smile Ehliyet çeyrek altın oturma grupları r10ramsessseohocasi )

r10 hakkında söylenecek pek birşey yok. Vakti zamanında iyinet te takılırken bir çok arkadaş zaman zaman bunlara bende dahil olurdum Webmaster kıraathanesi yakıştırması yapardık. Ama sağolsun yönetim dimdik ayakta durup ( her ne kadar yaptıkları bir çok şeyi takdir etmesemde ) forumu bugünlere getirerek bulundukları konumu fazlasıyla hakettiler.

Yarışmamızın sahiplerinden ramsess hakkında pek bir bilgim bulunmamakta, sadece r10 forumlarında platin üyeliği olduğunu bilmekteyim, ondan ötesi hakkında pek bir bilgim yok. Bilgimin olmadığı bir insan hakkındada fikrimin olmayışı en doğal olanıdır sanırım. Birde unutuyordum mısırda bir firavun adımıydı neydi sanırım ramses icon smile Ehliyet çeyrek altın oturma grupları r10ramsessseohocasi

Seo Hocası‘ na gelecek olursak, son 1 yıl içerisinde inanılmaz bir çalışma performansı sergileyerek çok iyi yerlere geldi ve dahada iyi yerlere geleceğini düşünüyorum. Kendisi yarışma vesilesi ile bu yazımı okur ise küçük bir ricada bulunayım kendisinden. Ricam şudur ki; yakalanan bunca başarının heba olmaması ve gerçekten sizi taçlandırması için ikili atışmalardan kaçının. Ne yazık ki; r10 forumları üzerinde bazı konularda gereksiz yere gereksiz insanlarla tartışmalar içine girdiğinizi gördüm. İnsanın kendini savunması kadar gayet doğal birşey yoktur fakat karşınızdaki insanlar ön yargılı ise siz ne kadar kendinizi anlatmak istesenizde maalesef o ön yargı duvarını yıkamazsınız.

Ve son olarak birkaç ekleme yapmak istiyorum. Her yarışma konusunda olduğu gibi bu yarışmada da bir çok yasal olmayan yoldan yarışmaya katılanların olduğu ileri sürülüyor. Kazanma hırsı ile gözlerini körerten genç arkadaşlarıma sözüm şu dur ki : Helal ne kadar beyaz ise, haramda bir o kadar karadır.

”Yukarıdaki ehliyet konusunda anlattıklarım için beni yanlış anlamayın ve yargılamayın lütfen, yukarıda yazılanlar yılların içimde oluşturduğu bir birikimdir. Dışarıya atmak bugüne nasipmiş”

Zahmet edipte bu yazımı buraya kadar okuyan arkadaşlara teşekkürlerimi sunuyorum.

Bundan sonra yazanlar tefarruattır, yarışma başlangıcında usule uymak için yazılmıştır.

Ehliyet çeyrek altın oturma grupları r10ramsessseohocasi adındanda anlaşılacağı gibi bir yarışma başlığıdır ve bu yarışma da ilk sırada yer almak için gerekli çabayı en iyi şekilde göstereceğimizden kimsenin şüphesi olmasın.

Yaklaşık olarak 1 ay sürecek olan Ehliyet çeyrek altın oturma grupları r10ramsessseohocasi yarışmasına katılan tüm arkadaşlara başarılar diliyorum. En kısa sürede Ehliyet çeyrek altın oturma grupları r10ramsessseohocasi yarışma linkleri konumuza eklenip güncelleme yapılacaktır. Bu düzenlenen yarışmadaki başlıca amaç Ehliyet sınav yerleri kelimesi ile birlikte bununyanındaBellona koltuk takımları ‘ nı en iyi şekilde tanıtmak ve son olarakta Çeyrek altın fiyatı ‘ nı kullanıcılara en güncel ve doğru şekilde ulaştırmaktır.

Ehliyet çeyrek altın oturma grupları r10ramsessseohocasi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder